کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‌اندازی دومین سامانه سنجش سرعت اینترنت

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حالی از راه‌اندازی سامانه سنجش سرعت و کیفیت خدمات اینترنت خبر داد که این سامانه پیش از این نیز توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شده بود.


به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ مركز مديريت توسعه ملي اينترنت كشور (متما) پروژه ای بزرگ به عنوان متولی اصلی مدیریت توسعه اینترنت در کشور در سال ۸۸ و در پی دستور محمد سليمانی وزير وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سازمان فناوري اطلاعات ايران شکل گرفت که یکی از بزرگترین طرح های آن سامانه سنجش سرعت اینترنت و اعلام برترین ارائه دهندگان اینترنت بود و تا دی ماه سال گذشته نیز این سامانه در حال فعالیت بوده است.
به گزارش مهر هم اکنون و در حالی که این سامانه به دلایل نامعلوم فعالیت به روز و مشخصی ندارد و با وجود صرف هزینه های بسیار، به حالت تعلیق درآمده است؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه اندازی مجدد سامانه سنجش سرعت اینترنت با همان قابلیتها و کارایی قبلی خبر داده است.
موازی کاری در میان سازمانهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای راه اندازی پروژه سامانه سنجش سرعت اینترنت در شرایطی است که پیش از این نیز رگولاتوری به صورت موازی با سازمان فناوری اطلاعات اقدام به معرفی اپراتورهای برتر اینترنت کشور کرده بود.
هم اکنون معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به راه‌اندازی سامانه تجمیعی سنجش سرعت و کیفیت خدمات اینترنت در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان گفته است: با توجه به اهمیت موضوع اندازه‌گیری و کنترل سرویس ارائه شده به مشترکین اینترنت پرسرعت، تمامی اپراتورهای وایمکس ، ADSL و شرکت مخابرات ایران ملزم شدند ابزارهای معتبر سنجش سرعت و کیفیت را بر روی پورتال خود نصب و راه‌اندازی کنند.
غلامرضا داداش زاده با اشاره به اینکه لینک تجمیعی دسترسی به این سامانه در سایت رگولاتوری ایجاد شده است، افزود: کاربران اینترنت پرسرعت می‌توانند با استفاده از این ابزارها و انجام تست سرعت و کیفیت، ضمن اطمینان از وضعیت سرویس دریافتی خود، براساس تست‌های انجام شده در فرایند نظارت و ارزیابی کیفیت اپراتورها مشارکت کنند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی تصریح کرد: سامانه‌های سنجش سرعت و کیفیت اینترنت پرسرعت براساس ابلاغیه‌های رگولاتوری و با هدف احقاق حقوق مردم ایجاد شده است و مشترکین درصورت مشاهده عدم تطابق مشخصات سرویس خود با نتایج تستهای انجام شده در سامانه مربوط به اپراتور خود می‌توانند با ذکر شماره پیگیری تست انجام شده، شکایت خود را در سامانه ۱۹۵ ثبت کنند تا موضوع از سوی رگولاتوری در سریعترین زمان رسیدگی شود.
پیش از این نیزدر گزارشی به توقف پروژه مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت که در دولت دهم با هدف مدیریت منابع اینترنتی و افزایش مقدار شاخص های آمادگی الکترونیکی کشور راه اندازی شده بود خبر داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27073 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/04/08 تعداد مشاهده: 1552
سافت گذر